Wednesday, May 2, 2018

APA ITU VIVIX

APAKAH VIVIX???

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Ianya mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


kandungan vivix.


KELEBIHAN VIVIK

  1. Agen anti penuaan. Awet muda
  1. Mempunyai khasiat untuk membantu mencegah kanser. Anti oksida yang sangat kuat
  2. Manfaat kepada kesuburan. Siapa ada masalah dapat anak boleh cuba
  3. Mengawal kolestrol dalam darah
  4. Membantu pemulihan DNA badan yang rosak kerana pencemaran
  5. Set kesuburan shaklee lelaki yang bagus untuk suami merokok

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK


VIVIX BERTINDAK MELALUI 4 CARA

1) MEMBAIKI DAN MELINDUNGI SEL DNA

Setiap manusia terdedah dengan benda-benda yang boleh menyebabkan kerosakan sel DNA seperti pencemaran udara, air serta penggunaan bahan kimia dalam teknologi makanan. Akibat dari serangan ini, sel DNA mengalami kerosakan yang boleh menganggu fungsi sel serta jangka hayat hidup sel. Ekstrak yang terdapat di dalam vivix bertindak dengan melindungi dan memperbaiki sel DNA agar dapat menjalankan fungsi sel serta memberi jangka hayat sel yang sepatutnya.

2) MEMBERI KESAN POSITIF DALAM MENGAWAL GENETIK

Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan jangka hayat sel. Resveratrol di dalam Vivix bertindak dengan mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sel.

3) MENNGGALAKKAN PEMBENTUKAN BARU MITOCHONDRIA

Mitochondria merupakan sumber tenaga kepada sel, jadi ia sangat penting dalam memastikan sel dapat berfungsi sepenuhnya. Apabila mitochondria semakin merosot maka fungsi sel juga turut terjejas. Sebatian ekstrak di dalam Vivix telah menggalakkan pembentukan baru mitichondria dalam menyalurkan tenaga yang diperlukan oleh sel. Sebatian ekstrak itu adalah resveratrol dan juga polyphenol yang terdapat di dalam Anggur Muscadine.

4) MELAMBATKAN PEMBENTUKAN PROTIN AGE

Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakan sel yang akan menjejaskan fungis sel serta jangka hayat sel. Apakah AGE? AGE merupakan lebihan protin dan gula yang terikat bersama. Apabila badan mengandungi banyak protin AGE sel akan menjadi tepu dan menyekat sel untuk berfungsi. Jadi apabila makin bertambah protin AGE, sel tidak dapat menjalan fungsi dengan sebaiknya dan menyebabkan punca pelbagai penyakit.
Ekstrak polyphenol yang terdapat di dalam Vivix yang mana 10x lebih kuat dari resveratrol merupakan bahan yang dapat melambatkan pembentukan protin AGE.


TESTIMONI









 
untuk mendapatkan suplement vivix boleh hubungi sue,

NURUL SUHADA YAHYA
mcj/whatsapp: 0134669836
instagram: nurul2347
FB:https://www.facebook.com/aredaa.sue
email: nsyahya96@yahoo.com.my

cod sekitar kelantan 

No comments:

Post a Comment