Thursday, November 10, 2016

RAWAT KANSER PAYUDARA

Kanser payudara sangat ditakuti oleh semua kaum wanita di Malaysia. Sel kensernya boleh merebak dengan begitu cepat. Mahu sembuhkan kanser payudara anda?
Doktor akan beri jangka hayat berapa masa yang tinggal untuk penghidap kanser boleh hidup. Terutamanya jika kanser masuk tahap 3 dan tahap 4. Harapan agak tipis untuk sembuh.Mengapa? Kerana ramai pesakit kanser payudara tahap 4 meninggal dunia dan tidak mampu bertahan lama.

Tanda-tanda awal kanser payudara

Wanita harus peka kepada perubahan yang berlaku pada payudara dan puting.
* Perubahan rasa di payudara atau puting
* Ketulan atau perubahan ketebalan di payudara atau bawah ketiak
* Puting payudara yang terasa tegang dan sakit
* Perubahan dilihat pada payudara atau puting
* Perubahan saiz dan bentuk payudara
* Puting payudara terperosok ke dalam
* Permukaan kulit payudara, sekeliling puting, atau puting bersisik, merah atau bengkak. Permukaan kulit boleh kasar atau berliang seolah-olah seperti permukaan oren.

Walaupun kanser payudara di peringkat awal biasanya tidak menyebabkan kesakitan, wanita haruslah berjumpa dengan doktor atau kakitangan perubatan yang berkelayakan sekiranya berasa sakit pada bahagian payudara mereka atau tanda-tanda tersebut tidak hilang.
Kebanyakan simptom atau tanda-tanda ini bukan kanser.

RAWATAN UNTUK PESAKIT KANSER PAYUDARA
Rawatan utama barah payudara merupakan pembedahan, dengan kemungkinan diikuti oleh kimoterapi dan/atau radioterapi.

Bergantung kepada tahap dan jenis tumour, hanya lumpektomi (hanya pembuangan ketulan) sahaja diperlukan atau pembuangan tisu payudara yang lebih besar mungkin diperlukan. Pembedahan membuang keseluruhan payudara dikenali sebagai mastektomi.

Langkah biasa memerlukan pakar bedah memastikan bahawa tisu yang dibuang dalam operasi mempunyai lebih bebas dari barah, menunjukkan barah telah dibuang sepenuhnya. Jika tisu yang dibuang tidak sepenuhnya, pembedahan lanjut bagi membuang lebih banyak tisu diperlukan. Kadang-kala ini memerlukan penyingkiran sebahagian daripada otot utama pektoralis (pectoralis major muscle) yang merupakan otot utama dinding dada anterior (anterior chest wall).

Semasa pembedahan, nodus limfa pada axilla juga dipertimbangkan untuk dibuang. Pada masa lalu, operasi axillary besar membuang 10-40 nodus limfa untuk memastikan samaada (mengelak daripada) barah merebak - malangnya ini memberikan kesan sampingan iaitu menyebabkan lymphedema pada tangan sebelah yang sama pada pemindahan ini kerana banyak nodus limfa bersambungan dengan saliran sistem limfa telah dibuang. Lebih baru-baru ini teknik pengawal diseksi nodus limfa telah menjadi popular kerana rawatan ini hanya memerlukan pemindahan nodus limfa yang jauh lebih sedikit, (risiko) kesan sampingan lebih sedikit yang bakal dihadapi.

walau bagaimanapun saya ingin kongsikan cara alternatif merawat kanser payudara tanpa pembedahan. iaitu dengan mengamalkan VIVIX SHAKLEE.

BAGAIMANA VIVIX BOLEH MEMBANTU PESAKIT KANSER?

Vivix mengandungi resveratoral yang terbukti melalui kajian-kajian saintifik boleh membantu membetulkan sel-sel yang rosak (seperti sel kanser). Apabila sel-sel rosak telah dibetulkan, mereka akan mematikan diri sendiri dengan sendirinya (Apoptosi) dan menyebabkan kanser berkurang dan akhirnya hilang.

Vivix bukanlah sejenis ubat yang mengandungi dadah, malah ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia. Ia dibuat daripada 4 ekstrak botani iaitu:

·Anggur muscadine
·Lobak ungu
·Elderberry Eropah (Sambucus Niagra)
·Polygonum Cuspidatum

Menurut laporan daripada kajian terbaru yang dibuat oleh University of Missouri pada tahun October 2013; lebih banyak sel kanser yang mati jika pesakit dirawat menggunakan gabunagn resveratrol (kandungan utama Vivix!) dan radioterapi berbanding rawatan dengan radioterapi sahaja.

DAPATKAN VIVIX SEKARANG UNTUK YANG TERSAYANG!

Sel kanser sangat pantas merebak, jadi usah bertangguh-tangguh lagi!

Harga sebotol Vivix hanyalah RM475 dan boleh bertahan sehingga 2 bulan. Beli 2 untuk lebih penjimatan sebanyak 5% + percuma jadi ahli Shaklee (Daftar jadi ahli bernilai RM69). Untungnya kalau beli 2 botol terus! 😀

Hubungi saya segera untuk konsultasi 100% percuma!

NURUL SUHADA
0166701968
SID kelantan
(1230672)

COD JELI & TANAH MERAH
POS SELURUH MALAYSIA


No comments:

Post a Comment