Thursday, November 17, 2016

PETUA HILANGKAN KEPUTIHAN



Semua wanita pasti pernah mengalami keputihan. Kondisi alami ini berfungsi untuk membersihkan dan melindungi vagina dari infeksi. Ibu hamil juga biasanya akan mengalami keputihan yang berhubungan dengan kehamilan.

Saat mengalami keputihan, seorang wanita akan mengeluarkan lendir dari vaginanya. Lendir yang diproduksi oleh serviks atau leher rahim dan kelenjar dalam vagina ini akan keluar dengan membawa sel-sel mati serta bakteri.

Keputihan adalah normal sekiranya cairan yang keluar itu jernih, tidak berwarna , tidak berbau juga tidak berasa gatal .. Tetapi keputihan boleh dikatakan sebagai bermasalah atau berpenyakitsekiranya ia berwarna pekat , berwarna putih kekuningan , berbau , 

Alfafa Shaklee Mengawal Masalah Keputihan Dan Ia Juga Adalah Rahsia Keintiman Wanita




Alfalfa ini adalah sejenis herba dan ia dikenali sebagai raja segala tumbuhan. Alfalfa sangat diyakini oleh ramai mereka yang dah cuba seperti mereka di bawah.

Alfalfa boleh dimakan begitu sahaja dengan air masak ataupun boleh direndam dengan air panas dan jadikan sebagai minuman herba.

Ia kaya dengan klorofil dan nutrien yang insyaAllah anda boleh tengok sendiri hasilnya. Apa salah mencuba kan?

Semua golongan boleh mengambil alfalfa ini kecuali pesakit SLE ataupun LUPUS. Sakit SLE adalah apabila antibodi badan menyerang diri sendiri, jadi elakkan mengambil alfalfa. Juga banyak lagi pantang yang pesakit SLE tidak boleh ambil, yang tu kena rujuk doktor ye.



suka saya cadangkan ALFALFA COMPLEX sebagai jalan keluar untuk masalah ini. Ini kerana alfalfa ini adalah sejenis herba dan sangat diakui dalam keberkesanan untuk kesihatan dalaman wanita. Alfalfa bertindak sebagai kacip fatimah buat isteri. Wow!

Bila bercakap tentang kacip fatimah, maka sudah tentu ramai sedia maklum. Kacip itu sendiri adalah definisi untuk ketatkan. Alah membeli menang memakai.

Manfaatnya sangat banyak untuk keintiman wanita terutama juga bagi masalah keputihan. Keputihan yang teruk boleh mengganggu hubungan intim juga tau.  Ianya lebih kepada cara untuk selesaikan masalah keputihan dan dalaman wanita.


BERMINAT UNTUK DAPATKAN ALFAFA COMPLEX BOLEH HUBUNGI SAYA 



NURUL SUHADA 

0166701968

SID kelantan

(1230672)


COD SEKITAR JELI DAN TANAH MERAH,KELANTAN.

POS SELURUH MALYSIA




No comments:

Post a Comment